Farbror Polisen

Idag blev jag stoppad av farbror polisen. Jag antar att man kanske inte brukar bli glad av sånt men jag kunde inte låta bli att dra på smilbanden. Jag fick visa mitt läckra körkort och blåsa. Farbror polisen påpekade min fina frilla på mitt körkort.

"Du var lite ruffsigare här"

Jag pratade med Ola igår. Jisses vad jag saknar den människan. Men dagarna går väldans fort och nu är det bara cirkus två veckor kvar. Sen jäklarns är jag på väg. Och du Öla, jag har fixat vinglas och ugnsform. Bra va?!

Ola, kommer du ihåg. Fasiken det var kul. Och spana in ditt hår. Läckert!!

 


Kommentarer
michaela

Jag kommer till sthlm över jul. Jag far den 19:e så den 20:e är jag i stan, vet inte hur länge men fram till nyår :) Har du tid att ses? Kramar

2009-12-09 @ 17:23:56
michaela

Jag kommer till sthlm över jul. Jag far den 19:e så den 20:e är jag i stan, vet inte hur länge men fram till nyår :) Har du tid att ses? Kramar

2009-12-09 @ 17:24:25
O

åh jag saknar dig massor! kom kom kom!! vi har varit i backen idag o du skulle ha varit med! jättekul!!

2009-12-10 @ 17:28:02
minimarcus

BRA LUGG OLA

2009-12-12 @ 14:25:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0