Fiskpinne fingrar

Det är fortfarande sjukt kallt här. Fingrarna är som små frysta fiskpinnar! Inte skönt. Mamma ringde förut och berättade att det var totalt kaos uppe i stockholm. Jag kan tänka mig. Tåg som inte går, överfulla bussar som inte kommer fram, bilar som sitter fast i snön, försenade tunnelbanor och massa annat stök och bök. Mamma berättade att pappa fick gå mellan västerhaninge och jordbro för att det inte fanns någon ersättningbuss. Heja vinter! Ska det vara vinter och kallt ska man vara i fjällen.
 
Men dom har iallafall fungerande toalett hemma och rinnande vatten i kranen. Det har inte vi. Usch vad jobbigt det är. Jag vet att jag låter som en liten snorunge men varför kan inte allt bara fungera?
 
Uhäää!
 
Imorn ska jag nog ta mig in till land och springa bort lite aggressioner på¨löpbandet.
 
Tänk om man fick vara i Hemsedal....


Kommentarer
o

kmr du ihåg när vi fastnade i snön o pappa Ljung hämtade oss i Tumba? o sen var hela Sorunda mörkt o det låg lastbilar längs vägen o vi fastnade i sista backen upp till Nynäs!

2012-12-07 @ 09:21:40
Johanna

Haha jaa! Jag kommer ihåg! och innan fikade vi på sandys och jag drack blåbärssmoothie och fick frön mellan tänderna! Hos såååpan!

2012-12-12 @ 17:15:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0