Familjemys

Okej Ola, jag vet. Jag har blivit kass på det här med att uppdatera. Jag ska försöööka att bättra mig. 
 
Tiden går så fort nu. Helt plötsligt är det den tredje november? Vad hände. 
 
Familjen var här och hälsade på. Himla fint. Niklas saknades men det blir fler gånger. Vi hann med bastu och hummerfest. Och massa kaffedrickande. Jag längtar till jul när jag får åka hem och krama på er lite längre. Det är på gott och ont som man inser att man blir äldre och vuxen. Flyttar hemifrån. Långt hemifrån, Och inte längre kan krama på lilla familjen så ofta man vill. Tänk att jag till och med ska bli faster. Tokigt. Men härligt.
 
Idag är det lutfisk kväll på krogen. Jag antar att jag inte ska gnälla eftersom öppettiderna just nu är väldigt begränsade. Till enbart lördagkvällar. Men då blir det lite extra jobbigt att gå iväg och jobba när alla andra är lediga. 
 
Nu ska jag äta en kiwi och kila upp till krogen. 
 
Tjing! 
 


Kommentarer
Em

vem av brorsorna? :D spännande!

2012-11-04 @ 17:43:29
Anonym

Jocke!! :)

2012-11-04 @ 21:31:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0