Se tillbaka

I säkert en timme har jag suttit och läst gamla inlägg från min blogg. Från 2009 och 2010. Det var en fin tid. Just då minns jag att jag tyckte att livet vissa stunder var skit och inte alls speciellt spännande. Fast nu när jag läser och tänker tillbaka, så saknar jag det lite.
 
Just den där känslan när man levde mellan säsonger och for runt hit och dit. Det var lite mer spännande. Dessutom såg jag pigg och fräsch ut. Nu känner jag mig som en trött gammal tant. Antar att det kanske har att göra med att det är höst och grått största delen av dygnet. 
 
Usch, kände att jag blev helt deppig av att tänka tillbaka. Så får det inte vara. 
 
Tror att jag ska ta på mig mina snabba skor och springa några varv runt ön. 
 
Så får det bli. 
 


Kommentarer
O

igår tänkte jag på afrikanerna i tuv och skrattade massor medan pierre tyckte jag vi var knäppa som lyssnade med glas o weedmobilade. m&p var här i helgen o då härmade vi monikas morotsbiffar för dom. saknar det!!

2012-11-04 @ 18:52:23
Johanna

Hahaha! Hade Pierre bott där med oss från början hade han också lyssnat på afrikanerna!! Och morotsbiffarna! Man kan undra vad Monika och lindy gör nu. Vi måste ringas någon dag Ola!

2012-11-04 @ 21:36:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0