sol och värme

Just nu kan jag inte tänka på något annat än en sista minuten till solen. Jag fryser hela dagarna och så fort jag tittar mig i spegeln möts jag av en likblek, trött och omotiverad figur som jag tror är jag själv.
 
Jag vill tillbaka till västindien. Till kritvita stränder och turkost hav. Thailand i all ära men västindien är paradiset. På riktigt. Jag har snöat in helt på det och hur mycket jag än vill så finns det såklart ingen billig restresa till paradiset när jag vill åka.
 
Idag på gymmet hade till och med tanten som duschade samtidigt som mig en handduk som det stod ARUBA på!
 
Jag tänkte att det måste vara ett tecken! Så baske mig om jag så ska leta tills jag dör. Jag vill till västindien.
 
Min och Annas resa till Tobago... Helt fantastiskt!
 
 
 
 
 


Kommentarer
o

åh ta med mig!!!

2012-12-07 @ 09:21:54
ems

Chockad jag blev av en ny design på bloggen, gah! =) Hoppas livet är fint gummsan, är hemma två veckor över jul och nyår så om du stannar till i Nynäs och har tid, hör av dig! =) PUSS!

2012-12-19 @ 20:32:58
URL: http://emsalmighty.wordpress.com
Johanna

Hahaha! eller hur! tyckte att det behövdes lite förändring! Jag ska försöka ta mig till nynäs någonting! hinner jag hem i mellandagarna vore det så himla festligt att ses!

2012-12-20 @ 18:54:08
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0