Motionera mera

Oj vad duktig jag känner mig. Med all rätt tycker jag. Igår tog jag mig ut och sprang runt, runt, runt på ön. 7 km. Idag fick jag med mig Daniel och vi sprang runt, runt, runt, 5,5 km. Nu ska vi ta med oss Karin och gå och simma i sstc:s pool.
 
Det är så fint när man får för sig att vara duktig ett tag. Vi får se hur länge det håller i sig den här gången. För så väl känner jag mig själv att även det här förmodligen kommer att få ett slut.
 
Jag pratade med Ola idag. Så himla härligt att få prata lite. Vi borde göra det oftare. Och varför ska vi bo på varsin kust? Helt onödigt. Det var mycket bättre när vi bodde på samma.
 
Nu ska här simmas!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0