Högskoleprovet 2013

Kors i taket. Jag blir förvånad över mig själv. Jag har precis beställt högskoleprovets övningsbok för 2013:s prov. Jag ska baske mig klara av det. Jag har dessutom kikat runt på olika utbildningar och har nog kommit fram till att det är göteborgs univeristet som jag vill gå på. Eller jag är helt säker på det. Jag måste bara komma in. Nu har jag dessutom börjat planera i mitt huvud hur det här ska bli. Om hur vi ska flytta till göteborg, jag ska börja läsa på universitet och Daniel ska få fortsätta jobba med det som han tycker om, nämligen att vara kock. Ingenstans i min planering och fantasi har jag en reservplan på vad jag ska göra om jag inte kommer in. För det är ju faktiskt fakta, det är ju inte bara jag som vill gå på göteborgs universitet, och ha ett boende i göteborg.
 
Ja det är inte lätt det där.....
 
 


Kommentarer
O

Kan du göra en plan åt mig med?

2013-01-12 @ 19:52:24
Johanna

Haha jag vet inte om jag har en bra plan, eller om det ens kommer gå men jag är ju tvungen att börja intala mig att jag vill plugga.... Jag kan göra en liknande plan för dig så kan vi vara tillsammans! 😊

2013-01-13 @ 13:13:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0