Snart slut

Den här hösten har tagit knäcken på mig. Jag känner mig helt slut, omotiverad och trött. Min nacke och rygg gör ont. Det känns som jag aldrig hann återhämta mig efter den här sommaren. Jag vill bara ha semester. Men då har jag istället bestämt mig för att läsa matte c på komvux med början den 7:e januari..... uhäääää.
 
I söndags var jag så trött att jag glömde släcka adventsljusstaken innan jag gick till jobbet. Det kunde ha slutat med årets brand och att allt vi äger brunnit upp. Vi hade tur. Det var "bara" bordet som fick ett hål och stugan som fylldes med rök. 
 
Så nu vill jag bara att sista helgen kan vara över så att jag får åka härifrån och fira jul med nära och kära.
 
Jag har aldrig längtat mer!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0