Folket!!

Okej!

I detta nu har vi big time party i våran chefs hus. Han är tyvärr i en annan värld. Men vi är glada!!

Vi dricker jäger och rödvin. Jösses. Lyssnar på aqua och har så jäkla kul.

Det går rykten här i byn att jag har gjort ditten och datten med folk men så är icke fallet. Jag och john är bata kompisar. Jag har INTE hånglat med danne. Han är svag för blondisar. Och jag raggar inte på micke (hovmästaren). BIG NOOO

Just nu lyssnar på vi på akon??!??!? tror jag.

Imorn åker öla hem men jag överlever. Hon ska fylla på vårat matförråd.

Vi höres snart!

Kärlek från hemse!!

Pöss och smisk!


Kommentarer
Desire

Åhh! Va jag blir avis! :D Kul kul kul!!! Haha, folk snackar bara för att de är avis på hur snygg och cool du är! Varför åker Ola hem? :S Puss på dig mitt favoritkrull

2008-12-15 @ 00:00:31
O

jag ska bara hem i en vecka! hämta saker för jag är ledig! haha du var ju nästan lika mkt i en annan värld som prinsen! "ola jag skjutsar inte dig till gol imorgon!!!!" sitter i oslo nu.. bara 4 timmar kvar.. hörs snart o watch out för du vet verm..

2008-12-15 @ 18:54:04
michaela

Saknar dig!! Har du det bra? Verkar som det ;)

Puss o kraaam!!

2008-12-15 @ 23:13:23
Erica

JAG SAKNAR ER!

2008-12-16 @ 18:11:37
michaela

GOD JUL min krulliga vän! Åh vad jag saknar dig! När kommer du tillbaka?



Hur firar du julen?

Varför har du inte facebook? ;)



Puss och kram och God Jul :D

2008-12-24 @ 14:25:40
URL: http://michaelastridbeck.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0