Längtan efter rosé

Jag och Desireé sitter och tänker tillbaka på sommaren. Dessa få månader om året då det är varmt och skönt. När man kan sitta uppe hela nätterna och dricka vin på balkongen i trevliga vänners sällskap med en filt. Prata strunt. Eller när man kan gå hem i kjol utan att frysa och det aldrig blir riktigt mörkt. Tänk om vi kunde spola tillbaka tiden till den där julikvällen. När allt bara var så bra. Helt jäkla perfekt.

Det är helt tokigt att jag sitter och funderar på det nu när jag om två veckort ska åka till snö och kyla.

Men ibland längtar man bara tillbaka.





Kommentarer
Desire

Ta mig till sommar sol och värme rosé och trefvligt sällskap nuuu!

2008-11-08 @ 01:51:49
Anonym

som när man går in i glasdörrar efter några glas tandarra! sommar!

2008-11-08 @ 12:05:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0