Egokickar i massor

I lördags upplevde jag en väldigt spännande afton. Den innehöll allt som en lördag bör innehålla. Massor av trevligt sällskap. Massor utav vin, dagen och sommaren till ära, rosé. Långa, korta, spännande och onödiga konversationer. En härlig toast tidigt på morgonen med spännande filurer i ett spännande hus. Och en hel del egokickar. Jösses vad det kan vara skönt att få det ibland. Jag tror att man behöver dem för att överleva. Livsmedicin.

Mer egokickar åt folket.

Dock tror jag att det är slut med det för min del efter kvällens träning. Jag har riv och skrapsår efter kampsporten som utövades i sanden på nicksta. Mina knän ser verkligen motbjudande ut. Mina armbågar också. Men vältränad och stark blir man. Och bra på att slåss. Det ni.

Om jag hade bildbevis skulle jag mer än gärna dela med mig när två härliga pojkar utklädda till crocodile dundee och pluto med flytväst dansar breakdance. Det var verkligen en syn.

Tack för en härlig helg kära vänner. Jag kommer inte ihåg när jag skrattade så mycket senast.


Imorgon ska jag ge någon en egokick.


Kommentarer
O

"haha det där är inte en katt, det är en schäfer!"

2008-07-30 @ 13:06:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0