OLALA

Hej hopp. Johanna har en gästbloggare. Och inte vem som helst heller, utan ett litet djur vid namn Ola. Förut syndes hon ofta på gatorna med en sorts hockeyfrilla, men tyvärr inte längre.
Jag och Johanna ska kvällen till ära besöka Telen. Johanna kom precis på att hon glömt sin mascara. Lite förvirrad, som vanligt men lika bedårande.
Förra vekcan var vi på Laroy. Det var ett spännande men trevligt besök. Vakten trodde jag hade falskleg, det var förödmjukande.. Mitt leg är otroligt fult, men ändå..Men vi kom in ändå trots allt.  Sedan så fick en anonym liten varelse med två ben och bröst två väldigta fina sugmärken av en okänd herre i 25årsåldern med gucciloafers... Jo det är sant, en brat, kanske fejk och med en oerhört oattraktiv bränna från "thailand"..

Nu ska vi ringa taxi nynäs som vi inte är så stora fan av.. och sedan ska jag ta och svepa min äckliga "drink" bestående av fulvodka och "icas apelsinläsk light" och ge min brödfavorit en kyss tror jag. Dessutom så ville en herre i nynäs (inga namn..) se oss nakna tidigare..jaa ni hörde rätt, gravidmagar kan vara attraktiva trots allt, eller!?

KÖTTET, VI SAKNAR DIG! DU BORDE VARA MED OSS, EN HEL HAMBURGARE ÄR DET BÄSTA VI VET, PÅ RIKTIGT! KÄRLEK I STORA LASS TILL DIG, DU ÄR VÅR ENDA ÄLSKARE.

/Olala



Kommentarer
MARY

Ah brudar så ni hamnade där kvällen till ära ändå. ja de kunde ju smått misstänkas. ;) BIG love to you both.. Ha en fin kväll darlings

2008-01-05 @ 23:31:31
Johanna'

Tack ola för ett mycket fint inlägg.

2008-01-06 @ 15:07:09
URL: http://stringstrumpa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0