En blogg att glömma...

Den här bloggen behöver verkligen en gästbloggare, eller två. Kvällen startade med en fruktansvärd god middag. Sedan dess har vi bara druckit enmassa rhine lady och poppat på stereon. Speciellt johanna. Hon är en vilding i sitt linne med synliga bh-band. Men snygg som vanligt såklart. Vi är ju hennes fanclub. Med vi menar vi självklart Bananen & Överbrödet :P Själva burgaren saknas, vårt kött är borta! Kanske hånglar hon upp en fransman i detta nu. Vem vet, vem vet. inte vi iallafall. Knuten på olas halsband är borta. Tack vare mig. The only banana there is!

Grillade champinjoner verkar inte vara ngt för strumpan men hon var artig och svarlde utan klagomål. 
OJ! Bj:s nagel på the big toe gick av i detta nu. ajajaj! 

Imorgon ska jag jobba och ser inte fram emot detta. Därför måste jag dricka mera nu så att jag inte tänker på det. Smart va?! Ehm nja, men måste man va så smart alltid? 

Gud jag känner mig som carrie i sex and the city när jag sitter här och knappar. Förutom att hon bara skriver om enmassa kärlek och new york-män... Jag skriver bara om sånt som ingen vill läsa. herregud så ointressant.

Johanna ikväll vill jag att du väljer rätt dejt att gå hem med. (OM du nu ska gå hem med ngn) you know who! visst den ena duger men den andra är en 100-poängare..

Nej jag är full med massa skitsnack säger jag. men tyvärr kan jag inte lova att detta är sista gången. På återseende...

Kungen, JÄB, Bananen, Tomaten, Bänäni. Ni vet vem :P

Johanna du är fin du. Like you and your six meter tak in the kitchen :P


Kommentarer
Stringstrumpa

Tack Jänni! =) Du är mys!

2008-05-01 @ 02:19:23
URL: http://stringstrumpa.blogg.se
Förbryt mig!

Förbryt mig!Förbryt mig! Men det är lite så vi *pip* i ljungtornet.... TOOOORNET!!!! Kött eller fisk?

2008-05-01 @ 13:12:15
O

bananen!! med skavsårstejpen..

2008-05-01 @ 15:52:12
Clara

janni kirrar det här med gästblogging extremt bra enligt min mening. ;)

2008-05-05 @ 18:20:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0