Stringstrumpa vs Zlatan

Zlatan fick precis pris på fotbollsgalan. Snällt att han för första gången kunde pallra sig till Sverige och ta emot sitt pris. Imponerande. Det kan inte vara lätt att vara Zlatan. Okej alla, nu tycker vi synd om Zlatan. Sådär, då var det avklarat. Nu till något mycket viktigare.

Idag på jobbet blev jag inbjuden till att medverka på "stormötet". Efter tre år fick jag nu erbjudandet att sitta med och lyssna och även äta en bulle. Kanelbulle. Jag tackade dock nej till denna fina inbjudan. Jag letade hellre igenom på tok för många pärmar efter en borttappad kvittoredovisning. En sketen kvittoredovisning på 360kr. Varför ska saker alltid försvinna. Alltid.

Imorn är det tisdag. Jobbigt jobbigt.

Slut på babblet.

Dagens slutsats: Smilegubbar borde förbjudas.


Kommentarer
Anonym

Jag har inte glömt dig.

2007-11-13 @ 13:23:39
Anonym

det är mycket lättare att veta vem det är som kommenterar om man skriver sitt namn ;)

2007-11-14 @ 13:50:02
URL: http://stringstrumpa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0