Soppa

Marie ville ha något uppmuntrande att läsa efter att hon pluggat klart. Jag tycker att själva tanken på att hon finner det jag skriver värt att läsa är uppmuntrande nog för att uppfylla hennes önskan. Egokick. Det där lät bara som en enda soppa. Hoppas att Marie fattar.
 
En soppa är också vad min kropp känns som just nu. En stor röra av olika kroppsdelar som hackats sönder och sakta kokats under fotbollsträningen och dess tillhörande fys. Min kropp ömmar. Mina ben gör ont. Jag är trött. Jag är också väldigt glad över att äntligen, äntligen få spela fotboll igen. Jag längtar faktiskt redan till nästa träning. Det verkar dock som om jag är ensam om att tycka att inomhusträningarna är grymt kul. Fast det mysigaste är ju stunderna vi har i omklädningsrummet efter. Erica och Sanne, dags att börja hänga där med oss. Det är där allt händer. Det är där man får veta allt smaskigt som har hänt under helgen och allt annat barnförbjudet som händer nära och kära i vår omgivning. Det är också där vi får spana in varandras snygga fotbollsfötter och sexiga fotbollslår.

För övrigt så fortsätter egokickarna att strömma in. Karin är lite trött på mitt ego för tillfället men jag vet att det är med kärlek hon muttrar att alla inte bryr sig om mina beundrare. Helt rätt kära du. Alla gör faktiskt inte det, men jag är glad att mina beundrare finns. EgoEgoEgo. Karin du är min favoritköttbit.

Idag fick jag också den stora äran att för första gången åka bil med Ola. Hon klarade rödlysena galant. Inte för att jag trodde något annat men bara så att ni andra vet. Hon är en blivande rallykalle. Ni skulle se hennes svängar på trean. Mumma. Då går det undan.

Marie, jag vet inte om detta föll dej i smaken, men det får duga för den här gången.

"Snail out"  som vi säger.



Kommentarer
O

haha men motorstoppet i rondellen var inte lika mumma! karin o jag pratade i duschen innan ni kom idag om ifall en kamera var uppsatt där skulle de som kollade nog bli gay efter att ha sett oss! men jag tycker vi är allt bra mumma ändå! :)

2007-11-11 @ 20:19:15
Johanna

Haha motorstoppet tänker vi inte på. ja, men om nån kollar får dom skylla sig själva, vi kan ju inte hjälpa att vi är så oförskämt snygga!

2007-11-11 @ 20:21:12
URL: http://stringstrumpa.blogg.se
Gunnar

Har Ola tagit körkort??

2007-11-11 @ 21:20:46
mary

De var ett strålande inlägg min kära vän :)
Men pluggandet gick dessvärre inte lika bra. får ge mej fan på å få ihop de idag efter skolan. Men ja måste erkänna att DU har gett men en gnytta hopp nu! Känns tryggt att du ger mej lite stöd i ditt bloggande.. taha haha..
ha en grym jobbdag. Pössisar

2007-11-12 @ 10:22:22
URL: http://caaarlsson.blogg.se
O

HAHA måste säga att den bilden är otroligt sexig! grr

2007-11-12 @ 19:28:13
Birgertilda

Really great site man!!

2009-03-26 @ 09:06:48
URL: http://birgertilda.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0