Smörgåsbord

Jag är så glad. Glad i magen. Glad i hela kroppen. Jag har haft den bästa helgen på mycket länge. I fredags fick jag tillbringa lite mysig pensionärstid med Karin drickandes gott vin och mumsa på god mat och knapra knapriga kakor. Det var mysigt.

Igår var det dags för live night. Gunnar, Emelie och de andra brudarna var grymma. Det var en ganska konstig känsla att komma tillbaka till Rytmus. Det kändes som om det var år sen jag var där, samtidigt som det kändes som igår. En konstig känsla helt enkelt. Innan Live Night hann jag även med en mysig sandysfika med Desireé. XL latte och cookie. Det är ju så mumma och mys.

Jag och Gunnar fick även se Snook på mindre en en halvmeters avstånd. Dom är goa dom grabbarna.

Efter spännande äventyr i stan väntade ännu fler och om inte än mer spännande äventyr hemma i lilla byn Nynäshamn. Äntligen skulle vi få ha en hamburgekväll. En hel burgare på Telen. Som vanligt fick vi i oss lite för mycket vin och som vanligt var vi lite för snygga. Det är så jobbigt när folk inte kan lämna oss ifred. Eller hur mina halvor? Vi fick även oerhört trevligt sällskap i form av Emelie som hade bestämt sig för att göra Telen osäkert tillsammans med oss. Och osäkert blev det. Men grymt kul. Massor av spännande människor i alla former och storlekar. Välkända och mindre välkända ansikten. Trevliga återseenden och personer man helst inte vill träffa. Men så är det och det är så det ska vara. Kvällen slutade exotiskt i regnet och jag fick ett ännu mer exotiskt sällskap. Nog om detta.


Tack för ännu en helmysig natt i Nynäs vilda nattliv.



Som alltid lite för snygga. Typ. ?


Kommentarer
O

Vi ÄR nynäs nattliv, eller hur?;)
dessutom är serverar vi nynäs godaste burgare på lördagar mellan 23-04, be there

2007-11-25 @ 20:52:50
ems

hahah.. snyggingar ;)

2007-11-26 @ 00:09:09
gunnar

höhö.. du jag vill höra mer ;)

2007-11-26 @ 21:57:54
Tötten

Ola! vi serveras inte.. hallå.. vad skulle jag göra om någon åt upp mina bröd!!!!!!!!!!

2007-11-27 @ 20:53:43
Anonym

ni är så söta hela högen!

2007-11-27 @ 20:58:36
URL: http://stringstrumpa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0