Egokickar

Egokickar. Dessa härliga ting. Den här veckan har jag fått dessa kickar i sådan mängd så att det räcker och blir över, ja, jag kan till och med spara några och gömma i en liten låda så att jag kan ta fram dom när de behövs. Jag tror att alla kan hålla med om att det är bland det bästa som finns när man får höra någonting bra om sig själv. Det är en sådan skön känsla att känna sig bra, behövd och kanske till och med lite snygg. Framförallt när någon helt "främmande" person har jagat tag på ens nummer och skickar iväg ett exotiskt sms, eller, även om det är en gammal gubbe på tåget som tycker att man är vacker så blir man lite extra glad. Ännu någonting att sätta in på "pluskontot" för att plocka fram gråa dagar, som min käre far så fint säger. 

Vi får hoppas att dagen bjuder på ännu fler av de där härliga små kickarna. 


Från Stringstrumpan till er alla, egokickar i massor.  



Kommentarer
Tötten

Egokickar förtjänar du massor av.. vi får ta telen me storm om två veckor!! hehe vilken ful kommentar de blev :D

2007-11-10 @ 23:25:35
Johanna

Tack kära du =) den blev fin. Ja telen i massor om två veckor.

2007-11-10 @ 23:45:46
URL: http://stringstrumpa.blogg.se
O

jag tycker det är vi som är telen+ när ska vi få inbjudan till personalfest? eller ännu bättre, när får vi festa på telensfaktura?? Puss på er båda mina ingredienser..

2007-11-10 @ 23:55:38
Nicklasmarlene

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2010-05-06 @ 07:52:09
URL: http://nicklasmarlene.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0