Club Clara

Idag kom det en ny liten påminelse om ett nytt ställe som har öppnat, Club Clara. Eller det kanske är ett gammalt ställe som har bytt namn?! Vad vet jag? Känns som ännu ett Viper room ställe? Men som sagt, vad vet jag? Jag har ju inte ens varit på Viper room. Det kanske är värt att testa? Club Clara alltså. Öppet till 05 är det i alla fall.

Jag är en riktig gottegris. Då menar jag verkligen en riktig gottegris. Jag älskar allt som är sött och ätbart. Speciellt kakor och choklad. Som alla redan vet så är det ju inte direkt nyttigt med allt som innehåller socker och onyttigt fett och eftersom jag har bestämt mig för att jag ska våga visa mig på stranden i sommar och få bort de överflödiga kärlekshandtagen så försöker jag dra ner på allt som har med sötsaker att göra. Idag är det ca två veckor sedan jag åt något kak eller bull liknande (lussebullen i lördags räknas inte, det var ju trots allt lördag). Det jag försöker komma fram till är att det är så nedrans orättvist. Idag när jag satt på tåget så satt det en tjej mittemot mig och åt på en morotskaka, mums. När hon hade ätit upp den tog hon fram en crossiant (stavas hur?) med chokladfyllning. Visst, det är väl hennes problem om hon vill vara onyttig, men det värsta var att hon sitter där och är så nedrans pinnsmal att det är skrattretande. Om jag tar en tugga av en bulle går jag fasiken upp ett kilo. Det är så nedrans ORÄTTVIST!
ORÄTTVIST!!  ORÄTTVIST!!

  


Kommentarer
Anonym

HAHAHAHA jag ska bli flowerpower igen!! jag lyssnar på ark o lääängtar tillbaka! Dom släppr ju ny nu o spelar på debaser i april:D:D:D

2007-01-23 @ 20:41:46
Stringstrumpa

jag vet olalalaa! haha och det är 13 års gräns på ena spelningen! haha då får ju du gå!

2007-01-23 @ 21:02:46
URL: http://stringstrumpa.blogg.se
Desire

Alltså, fy va orättvist! Sånt där får en att bli deprimerad och arg och bara vilja vrida nacken av personen/-erna... men det är ju inte deras fel. AHHHHHHHHHHH!!!

2007-01-23 @ 21:16:03
Niclasleila

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2010-05-12 @ 11:23:00
URL: http://niclasleila.3steps.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0