Snöflingor och Idol-Danny

Eftersom jag är en Idol nörd och är hemligt förälskad i alla som någon gång har fått visa sitt ansikte i något samband med tv så blev jag såklart också hemligt kär i Idol danny som så många andra småtjejer. Det bär emot att berätta det men idag har jag nämnt hans namn ett antal gånger och bara därför så ser jag honom på H&M på hamngatan. Mitt i julträngseln så uppenbarar han sig. Han var APSNYGG! och lång! Självklart, eftersom jag inte kunde låta bli så var jag tvungen att odiskret snabbt vända mig om till Desireé och viska högt till henne att "IDOL-DANNY GICK PRECIS FÖRBI MIG!!!AHH!!" och så en fin liiiten diskret pekning. Inget märkbart. Host. Sen log jag resten av eftermiddagen. Han borde ha vunnit. Han var bäst popmaterial. Dessutom låter ju Danny ganska likt Darin och alla vet ju hur bra det har gått för honom. Bra då var det sagt. Punkt.

Det snöade också. Men det var inte det viktiga.


  


 



Kommentarer
Tess

Men urs, jag kräks på karln...Gayfaktorn är lite lätt hög på den...

2006-12-19 @ 21:22:15
Stringstrumpa

haha jaa.. jag får väl hålla med lite, men jag kan ändå inte låta bli att vara lite hemligt förälskad i honom. Han ser ju så mysig ut.

2006-12-19 @ 21:36:29
URL: http://stringstrumpa.blogg.se
Desireé

Om jag inte kände dig skulle man kunna tro att du var galen i honom eller nått för det var ju inte så att han var typ allt du pratade om efter att du hade sett honom... och du upprepade inte alls hans namn många gånger... ;) Lilla idol-danny-fan!

2006-12-19 @ 21:39:12
Stringstrumpa

haha jag vet! nästa gång jag ser honom lovar jag att bara upprepa det en gång! och inte alls prata om det efter! haha! Mums!

2006-12-19 @ 21:45:49
ems

hehe.. johanna, du missade en viktig person i måndags ;)

2006-12-28 @ 11:44:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0