Skrumplever eller skrumpig lever?

Blä, bläigare, bläigast.

Det är inte alltför intressant att läsa om skrumplever och inte om andra leversjukdomar heller för den delen. Blä på det.

Mamma håller på och klipper Jocke. Det är likadant varje gång. Det slutar alltid med att Jocke blir skitsur och säger att mamma aldrig ska få klippa honom igen. Men nästa gång det är klippdags har han tydligen glömt hur det brukar sluta. Det roliga är att det slår aldrig fel för han blir aldrig nöjd. Det är ganska exotiskt.

Jag funderar på att strunta i min leveruppgift och äta pepperkakor istället. Det låter som en bra idé nu men den kommer nog inte framstå som lika bra när jag måste sitta uppe hela natten imorn istället. Men jag har faktiskt spelat fotbollscup idag och jag är trött.

Undrar hur det gick för Desireé på technodiscot igår. Säkert underbart kul. Haha.

 
Skrumplever eller pepparkakor?...skrumplever eller pepparkakor....? ? ? ? ?


Ikväll fick majsan sin fiina blomkrans och vi fick fina t-shirtar.


- Ohh I wanna dance with somebody!



Kommentarer
Blondinlisa

EH! jkag har då festat av mig.. jag har mognat poch insett att levern, det är livet! om levern måt bra, ja då mår knoppen pckså bra! Så lilla gumman, trappa ner på leverns "fiender" så ska du se att din just nu låga hjärnkapacitet ökar gradvis. Om du önskar mer information så kan du kontrakta mig och kanske komma på en av mina föreläsningar - blondinlisa, den mogna damen som har mest livserfarenhet!
o du, använd kondom!

2006-12-18 @ 12:02:33
Stringstrumpa

Haha tack för tipsen!

2006-12-18 @ 20:54:26
URL: http://stringstrumpa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0