Härlig höst

I vanliga fall brukar jag inte se fram emot en kall och tråkig höst men jag känner att det här hösten kommer bli extra bra. Den kommer förmoligen vara slut innan den ens hunnit börja.
 
Nästa onsdag åker vi som sagt till Barcelona med Anna och Arvid, Maja och Karin. I en hel vecka. Jag tror att det kommer bli helt fantastiskt. När vi kommer hem igen har hummersäsongen börjat och hummerfesterna står för dörren. Den 14:e oktober åker hela gänget från krogen upp till stockholm på höstresa och mys i tre dagar.
När vi kommer hem från stockholm har vi planerat in att gå och se galenskaparnas 30 års show och efter det börjar julborden. Hokuspokus så är hösten över och julen är här.
 
I vår börjar jag förmodligen smygplugga lite genom att läsa en kurs och jobba lite mindre.
 

Jag har en bra magkänsla!
 


Kommentarer
m

Bra johanna! riktigt bra!!

2012-09-24 @ 00:35:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0