Stulen mobil men glad ändå

Jaha. Så var man hemma igen. Eller vi kom hem förra veckan, efter en helt fantastisk vecka i Barcelooooona! Jisses den staden är fasiken grym! Jag vill åka tillbaka nu nu nu!
 
Mitt i allt det fantastiska blev dock min iphone stulen. Inte så kul. Borta för alltid. Men efter polinanmälningar både här hemma och i barcelona, samtal med försäkringsbolag och telia har jag idag införskaffat mig en ny bäääbis. Äntligen. Självklart har jag inte säkerhetskopierat (som man ska) så allt är ju borta, men jag har iallafall kvar samma gamla hederliga nummer.
 
Så kära vänner, Jag har inga nummer kvar men jag hoppas ni har mitt. Det ska nog lösa sig fint!
 
Nu ska jag hjälpa min göttans karl att göra en smörgåstårta!
 
Tjing!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0