Underbar känsla

Idag är jag glad. Jag känner mig till och med glad på riktigt. Förmodligen för att vi började dagen så himla fint med en liten springtur i solen på 4 kilometer. Jag höll på att dö, men det hör inte hit. Eftersom det dessutom är kalasvarmt och vi har en egen brygga tog vi ett dopp i havet efter och soltorkade. Pricken över i:et var frukosten med Daniels egenodlade örter på smörgåsen.

Nu ska jag njuta en liten stund i solen innan jag går in och börjar dagens arbetspass.

Ikväll ska jag och Karin jobba. Jag tror att vi kommer få springa lite. Det blir fint.




Kommentarer
m

Duktig du är! fortsätt mala ut i spåret å dö en aning! :) Åh jäkla härligt de lät me dopp också. Ha de fint bästa <3

2012-05-23 @ 23:32:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0