Regn och tvätt

Det tokregnar här och det droppar in i vårat kök. Vatten vatten bara vanligt vatten, men ändå.

Jag tvättar och försöker göra husliga saker men jag orkar inte riktigt. Jag gick ett varv runt ön i regnet. Det var blött men det är så go luft ute när det regnar.

Nu sitter jag ocg kikar på mina och Olas bilder från vår första säsong i Hemsedal på resdagboken. Det var tider det. Jag saknar det lite. Vi hade så kul.

Dessutom har jag försökt mig på att göra kaffe i min lilla moccabryggare igen. Det blev kanske aningen bättre än förra gången.

Nu ska jag försöka göra något åt droppandet från taket innan jag går upp till krogen.

Hemsedal 08/09


Kommentarer
O

hahaha bilden förskönar verkligen oss! weedmobilen..

2012-05-10 @ 14:12:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0