Husfru

Idag har jag känt mig som en riktig husfru. Började dagen med att köra krogens alla soppor från helgen tillsammans med Maja och Marie. Det är kanske inte så husligt men hör ändå till någon form av städning och hushållning. Fortsatte dagen med att städa och bädda vårat B&B och stryka diverse lakan och annat kul.

Som om inte detta vore nog har jag städat sjöstugan och tvättat i massor. Till och med tvättat och bytt sängkläder. Det är så gött när det är rent. Som pricken över i:et har jag även motionerat.

Nu ska jag beställa hem en klänning. Som pepp till mig själv för att jag varit så duktig. Och för att jag hittade en femhundralapp i min bakficka på ett par jeans.

Ibland har man tur.





Kommentarer
O

Fint!!

2012-05-30 @ 22:10:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0