Hortensia

Jag känner mig som en liten tant. Efter att redan ha jobbat 50 timmar den här veckan och fortfarande har en långpanna kvar på minst 15 timmar idag så sitter jag här och väntar på att min hortensia ska ha vattenbadat klart innan jag springer upp till krogen. Ägna tid åt en blomma när jag skulle kunna sova. Jag antar att jag är övertrött.

Igår fick jag hoppa in i baren med Karl. Jisses. Drinkar, drinkar drinkar. "Gör en god drink" Vad är en god drink? Jag gillar syrliga whiskeydrinkar. Visst en mojito är väl god ibland men vad tusan. Vad hände med en öl och fernet?

Nej vet ni vad. Nu ska jag ta på mig mina snabba skor och ta mig upp till krogen. Idag väntar en mördarlunch följt av en kväll med både försittning och väntelista.

See yaa foolks!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0