Wooap wooap

Käraste vänner vet ni vad vi gör imorgon!? Imorgon åker vi till hemsedal och blir borta i cirkus tio dagar! My goood, får man säga så? vad kul det ska bli. Jag längtar jag längtar. Jag känner mig nästan lite onaturligt glad. Jag vill vara framme nu!. Rebecca och Ida kommer också vara där några av dagarna och det ska bli så kul att träffa dom igen.

Det ska bli så gött att åka upp dit och bara vara ledig. Bara åka bräda. Gå på afterski. Sitta i solen och dricka öl. Dansa på stallen eller elgen och veta att man inte behöver gå upp och jobba dagen efter. Jag sitter här och hoppar för mig själv. Eller kanske för första gången NÅGONSIN äta en lunch på skarsnuten en lördag istället för att stressa och jobba ihjäl sig. Jag längtar efter att äta en lång trerättersmiddag på Kjokken Kroken. Eller äta chickenthai en bakisdag på cafét.

Jag känner mig helt lycklig i hela kroppen. Ola! Strunta i skolan i några dagar och följ med. Det skulle vara fantastiskt. Vi skulle kunna dansa till håkan på stallen precis som vi brukade göra!

Nu ska jag äta mumsig tacopaj och dricka corona.

Wiiiieee!



Kommentarer
O

Ja men jag vill!!!!!! Hälsa på hyblet från mig!

2012-03-10 @ 21:03:48
Johanna

Jag lovar att hälsa på hyblet från dig! 

2012-03-12 @ 10:22:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0