Noll kondis

Herrejisses. Jag var precis ute och sprang på öa. Jag har blivit en sådan sprit tjockis. Jag sprang bara några ynka kilometer och trodde att jag skulle dö. Men efter alldeles för lång semester antar jag att man måste börja nånstans och att det är lite tungt ibörjan. Jag är ändå rätt stolt. Jag har jobbat service för första gången på tre månader, sprungit med mat och disk i nio timmar, varit trevlig och pratat med gästerna och trots det tog jag mig ut i blåsten och sprang. Yeey.

Det ser ut som ett bombnedslag här hemma men jag orkar inte se det. Jag blundar bara. Antar att jag kanske borde ta disken och försöka laga nån sorts middag eftersom kocken kommer hem snart efter en tolvtimmars dag.

Imorgon är det ukulelefääzt på krogen. Massa goa glada människor som ska äta mat och spela ukke hela kvällen. Dessutom kommer två färskingar ut på krogen och ska jobba.

Jag ska lära dom allt jag kan.

Moahahaaaa


Vinprovningen förra veckan. Namnamnam...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0