Hemsedal <3

Det är så fint att vara här igen. Det är sig likt. Fast absolut ingen snö i byn. När vi går runt här på gatorna känns det som vi aldrig har åkt härifrån. Det är något magiskt med den här byn.

I lördags när vi kom hit åkte vi upp till snuten och sa hej. Vi satte oss i baren och hade det så himlans tevligt. Första gången som jag satt i baren på snuten en lördag och drack öl. Det kändes väldigt bra. Otroligt bra. Jag tror nog bestämt att vi ska göra det nästa lördag också, och då Ola, då ska jag dricka hot apple. Speciellt för dig.

Idag blåste det storm så liftarna var stängda halva dagen så vi åkte kvällsåk istället. Det var supergött. Nästan inga som åkte och mjukt och bra i backen. Jag vågade hoppa över hopp som jag aldrig hoppat över förut. Jag är väldigt nöjd.

Beccs och Ida har varit i dalen i några dagar också och det var mysigt att träffa dom igen. Vi åkte i backen, drack öl, åt chicken thai på cafén och spelade spel i våran lägenhet tills sent på natten.

Imorgon tänker vi gå upp i tid och åka heeeela dagen. Jag längtar redan.  



Kommentarer
m

Me andra ord... Lever livet! :)

2012-03-14 @ 17:42:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0