Mat i massor

Jag sitter i soffan och försöker inta en position där det inte känns som att magen ska spricka av mättnad. Det känns som jag har ätit konstant den här helgen. Bara massa mat och massa rödvin.

Familjen har varit samlad och vi har haft det fint.

Jag sitter och kikar runt på intranätet och försöker hitta bra och billiga flygbiljetter till thailand. Inte för lång restid, helst direktflyg som inte kostar över 6000 pengar. Inte det lättaste. Helst på ett bra datum också. Runt den 18:e.

Imorgon ska jag hämta ut mitt nya kickass läckra pass.




Kommentarer
m

vissa har de bra hör ja ;)

2012-01-08 @ 22:51:45
Johanna

Oj vad fint jag har det! =)

2012-01-09 @ 12:53:10
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0