Koh Tao

Hej alla fina!!
Vi lever och har det valdigt fint har i solen! Just nu ar vi pa koh tao. Vi har snorklat  och sett spannande firrar. Atit thaimat och druckit massor av singha och tiger. Haromdan bjod norska sandra oss pa thai tequila. Exotiskt minst sagt.
Nar vi inte snorklar eller dricker ol svettas jag mest och kanner mig som en svullen boll. 11 dagar har redan gatt och innan vi kom hit till koh tao var vi 6 natter pa koh samui. Det ar lite mer stilllsamt och tillbakalutat har. Det gillas.
Imorgon aker vi till Koh phangan.
Tio dagar kvar!!  Yeeey!!
Nu ska jag ta mig en ol i baren!
Tjingeling!!


Kommentarer
m

Du de låter som du hare jävligt trökigt!! din lyllo! snorkla för mig.. tänk på mig när du simmar bland firrarna. Ja tänker iaf på dig titt som tätt. Ja ska på semester i morgon ja!! en dag i romme haha! här är man gla för de lilla. Ha de GULD! STOR KRAM! <3

2012-01-31 @ 10:52:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0