Stockholm stockholm stad i världen

Jag hade precis skrivit ett väldigt långt inlägg. Ett som jag tror skulle ha blivit ett av de bättre på länge. Som vanligt när man håller på med datorer och internet händer ibland, eller ganska ofta oväntade saker. Som till exempel att saker bara försvinner eller raderas. Precis det hände alldeles nyss.

Det jag egentligen ville säga i mitt världsalånga inlägg var att jag tycker om att vara i stockholm. Jag saknar hemse varje dag och skulle ibland vilja bo där. Jag tycker att bland det finaste som finns är att sitta i solnedgången på bryggan nere på käringön, dricka öl och bada i havet. Och iband fantiserar jag om hur det skulle vara att bo i ett varmt och exotiskt land och kanske ha en najsig liten bar.

Men även om det är grått och slaskigt i februari så tycker jag att det känns väldigt bra att gå omkring på stockholms gator och jag skulle nog tycka att det skulle vara väldigt fint om någon bara skulle råka ha en lägenhet som dom vill bli av med. Jag skulle inte vara svårövertalad.

Imorgon åker jag tillbaka till Daniel i Mariestad.

Jag längtar.




Kommentarer
O

Men ja!! Flytta hit! Hur trevligt skulle inte det vara? Såpan! Hur går det med såpan?

2012-02-18 @ 10:22:15
Johanna

Det skulle vara fantastiskt!  tänk vad mycket bus vi skulle kunna göra!

2012-02-18 @ 11:33:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0