Pepp eller depp

Jag har en jobbig magkänsla. Något som inte är som det ska. Det känns sådär halvkul. Speciellt när man inte riktigt vet vad det beror på.

Det som är skönt då är att mamma som sitter ungefär 50 mil härifrån känner på sig att det är dags att höra av sig för ett peppande och förstående samtal. Pricken över i:et är att lillasyster sen ringer och frågar om jag vill följa med och plugga engelska och surfa på Hawaii nästa vinter i några veckor. Tänk vad fint.

Nu ska jag spraya hela min förkylda näsa full med nässpray. Äckligt va. Med för mycket information.

Imorgon måste jag fortsätta måla på krogen. Tänk att det aldrig tar slut.





Kommentarer
m

ja saknar dig. vore mys å få depp pepp snacka märej!hawaii låter bra fint å trevligt. puss å kram

2012-04-24 @ 23:00:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0