P3

Jag lyssnar på p3 varje dag. Det är det första jag gör när jag vaknar på morgonen. Slår på radion med morgonpasset. Morgonpasset är awesome. När klockan är två och Christer börjar blir jag alltid lika glad. För Christer är också awesome. Men. Jag har kommit på mig själv med att börja få lite agg mot p3. Jag börjar bli trött på alla, ursäkta språket, bitterfittor som så fort något kommer på tal som inte är lika mellan män och kvinnor är där och gnäller och är de värsta feministerna som går i ett par skor.

Klart att man ska vara feminist, det är vi väl alla. Kvinnor kan och allt, men kom igen. Vissa grejer är mer mansdominerat och så är det bara. Och vice versa. Eller?

Aja. Strunt samma. Jag fick iallafall ett sånt psykbryt idag när jag bäddade hotellet och lyssnade på pp3.

Nu ska jag laga pasta bollo och kolla på tjejiga program på tv3 play.






Kommentarer
O

vi hatar pp3!!!!!! när pierre hörde att per lernström sa att det var inne med vildvuxet skägg bestämde han sig för att raka bort sitt!

2012-04-04 @ 11:25:22
Anonym

Haha eller hur!!!! Fasiken va gött gjort! Heja Pierre!! :)

2012-04-04 @ 17:12:47
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0