Inspiration

Jag ligger här med min snoriga näsa och lyssnar på Christer. Dricker blåbärssoppa och äter kiwis.

Datorn är just nu min bästa vän och jag surfar runt mellan det ena och det andra. Från seriösa utbildningar till all inclusive resor till västindien. Just nu drömmer jag mig bort till surfläger i portugal eller maldiverna.

Det finns så mycket man vill hinna med. Jag börjar få världens åldersnojja och panik. Hur ska man hinna med att leva loppan och se världen, utbilda sig och skaffa ett riktigt jobb, ha ett fint hem och minst ett barn, gärna två innan man är trettio?!?!?!!!

Dessutom ska man vara smal, snygg och jävligt cool! Pööh!

Jag får panik.





Kommentarer
O

jaa man vill så mkt!! men jag tycker du ska komma hit på heltid!!

2012-04-26 @ 22:20:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0