Borde men vill inte

Jag vet att jag borde ta mig ut på en liten löprunda runt ön. Men det blåser och är kallt fast att solen skiner, och jag ursäktar mig bara med att "jag sprang ju faktiskt igår". Men jag borde springa idag också. Jag vet att jag mår mycket bättre av att få röra på mig. Jag blir piggare och gladare och dessutom behöver jag det nu när vi öppnar på riktigt och jag börjar jobba mina mördarpass igen.

Men innnan jag gör något somhelst ansträngande, som att springa, ska jag slå in en liten minipresent till världens bästaste kock som jobbar ihjäl sig innan vi knappt har öppnat för säsongen.

Klockrent att Pierre rakade av sig skägget Ola.
Go Ph!!





Kommentarer
O

jag har inte orkat träna på hela veckan..ph har inte gjort det än men han ska!! annars gör jag det!

2012-04-04 @ 18:40:22
Anonym

haha då får du göra det åt honom ola! Jag sprang precis ca 5 km! wihooo! Jag orkade egentligen inte men gjorde det bara. Känns gött nu!

2012-04-04 @ 19:01:32
URL: http://stringstrumpa.blogg.se/
Anonym

men bra!!!!! duktig du är!! jag har bakat brownies..

2012-04-04 @ 20:45:36
Anonym

Brownies är också bra!!! :)

2012-04-04 @ 23:29:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0