Ensamt men ganska fint

Tiden bara går och går. Fortare och fortare känns det som. Redan 23:e september.

Jag ligger hemma, nerbäddad i sängen och är förkyld. Lite lätt febrig och slö i hela kroppen. Det kanske är nu kroppen hinner känna efter ordentligt efter den här sommaren...

Daniel kom precis ner med dijonstuvad pyttipanna till mig. Han är bra fin han.

Vi var hemma i nynäs och hälsade på för någon vecka sen. Det var så fantastiskt att få träffa familjen igen. Som jag har längtat. Jag tycker verkligen att det är jobbigt att vara ifrån dem. Men nu åker vi ju till värmen på onsdag så då ska vi hem igen och mellanlanda lite. Himlans trevligt ska det bli.


För två veckor sedan var vi ute på äventyr i göteborg. Jag, Daniel, Maja och lite andra härliga prickar. Vi hann med att äta en härlig söndagsmiddag, dricka massa olika göttans ölsorter på Ölstugan, tequila på Smaka och hotshots på spritluckan. Sedan avslutade vi kvällen med oboy hemma i Majas kök.

Det var en underbar kväll.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0