Stolt

Jag är stolt över mig själv. Så jäklarns stolt också. Den här veckan har jag besökt och svettats på gymmet tre gånger. Senast för några timmar sedan. Jag har åkt den där blåa färjan in till fastlandet, åkt bil i tjugo minuter för att tillslut ställa mig på den där förbaskade crosstrainern och lyfta de där jobbiga vikterna i knasiga vinklar.

Men satan i gatan vad stolt jag är över mig själv nu. Nu ska det bara bli rutin. Heja heja.

Idag är det fredag vilket i vanliga fall brukar betyda jobb på krogen. Men inte idag! Idag är det stängt och vi ska ha fredagsmiddag istället. Daniel har lagat höstig köttgryta och jag och Karin ska göra hasselbackspotäter. Sen ska det dukas långbord.
Åh så festligt!

Jag pratade med Desireé igår. Det var mysigt att pratas vid igen. Det var länge sedan. Jag längtar efter att sitta tillsammans med dig och Ola och dricka göttans vin. Prata om viktiga och oviktiga saker. Umgås och bli härligt salongsberusade.
Jag längtar.





Kommentarer
m

Jag är också stolt! så jävla bra du är! kör på! å till veckan kommer du till mig! shiiiit, du ska få se min så FINA lägenhet, mkt bra! längtar! hjärta dig

2011-10-28 @ 23:30:27
O

Heja!

2011-10-30 @ 12:46:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0