Ölprovning

Vilken trött dag det är idag. Det blev liksom aldrig ljust. Dessutom har mina ögon börjat spöka med mig och min syn är helt värdelös. Jag ser suddigt och huvudet gör lite ondare än vanligt. Ett besök hos optikern vore kanske en idé.

Igår hade vi ölprovning hos Lars. Inte vilken ölprovning somhelst utan julölsprovning. Vi drack alla möjliga winter ale's och massa konstiga sorters julöl. Det blev sent och idag bestämde jag mig för att inte jobba.

Istället sov jag bort halva dagen och nu försöker jag tvätta men lyckas helatiden fastna framför massa kända och okända bloggar. Elin Kling är väl fantastiskt snygg! Jisses hon skulle kunna bära upp en sopsäck.

Nog om detta.

Nu ska jag hämta min tvätt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0