Morgonstund har guld i mun

Idag väckte Daniel mig klockan åtta. Då hade han gjort frukost. Det var väldigt fint.

Nu är jag tillbaka på ön efter en liten minitripp till Örebro. Det var också fint. Örebro alltså. Mormor, moster och Marie. Fint att umgås med vänner och släkt.

Nu ska fröken Ljung ta sig in och träna. Oh jaaa. Efter tre dagar som mormors fikasällskap har jag fyllt min kropp med både det ena och det andra. Mestadels wienerbröd och kakor. Och väldigt mycket kaffe. Så nu ska jag minsann ta mig en match mot crosstrainern.

Man måste ju ändå göra någonting för att kunna unna sig en afterwork.

Sen ska jag ringa Fia. Världens bästaste Fia.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0