En förmögenhet på vad?!!

Göteborg och storstad var fint. Jag och Karin strosade på stan, åt lyxlunch med tillhörande vin. Drack lyxigt aftershopping vin. Grüner veltliner. Mmmmm. Mötte våra gubbar och gömde oss på sjuans ölhall. Åt middag på Hello Monkey och drack läskande drinkar på Bliss.

Vilken fin heldag.

Jag gjorde av med en förmögenhet på smink. Men jag kände att det var dags. Förmodligen kommer bara jag att se någon skillnad. Om ens det. Men nu är det gjort.





Just det. Jag fick en ny telefon direkt. Så om det är någon som vill något så finns jag på luren. Fint va.


Kommentarer
m

förlåt min böna! häe kommer de 0763187524 :D kommer ha de en tid framöver tills de andra är överfört. tentan gick okej.. hoppas evrkligen att de räckte.. härligt me göteborg! ja är i nynäs i helgen. ska bada i mickis nya utetunna å dricka öl. ja är lycklig! LOVE YAH

2011-11-11 @ 23:35:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0