Uselt.

Just nu känner jag mig usel på det mesta. Jag är usel på att blogga. Usel på att äta bra mat. Sova. Ta hand om mig själv. Usel på att höra av mig till omvärlden. men omvärlden är inte bäst i världen på att höra av sig till mig heller. Jag får dåligt samvete över Ola och mamms och papps. Och anna och arvid. Men jag försöker.

Men den här veckan har jag jobbat 60 timmar på fem dagar. Jag känner mig trött. Min första tanke efter jobbet är tyvärr inte att ringa alla jag känner. JAg ska bli bättre, jag har sagt det massa gånger, men jag försöker. Men jag léver i min bubbla och det är inte så lätt.

Ni ska i alla fall veta att jag saknar och tycker om er alla. Ola, Tötten, Desire, Marie, Gunnar...La famila framför allt.

Pöss.


Kommentarer
Gunnar

Jag tycker om dig!!

Saknar dig fining!

2011-03-14 @ 15:40:10
Gunnar

Jag tycker om dig!!

Saknar dig fining!

2011-03-14 @ 15:40:27
m som i marie

Finaste! jag vet hur du fungerar, jag vet att du saknar mig lika mkt som jag saknar dig! Snart är våren här! jag känner att vi behöver en uppdatering! kommer du hem nått eller blir de efter säsongen? blir de västkusten i sommar? hare gött fina brud!

2011-03-15 @ 11:56:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0