Mitten på juli

Jag satt precis nere på Ökrogen och pratade med Jimmy. Han frågade om jag var lycklig. Det är inte så ofta man faktiskt stannar upp och tänker på sådant. Men jo, jag är lycklig. Jag är på en fantastisk sommar ö och jobbar på en mysig sommarkrog. Med underbara människor och min favoritkille. Jag lever som vanligt i min egna lilla bubbla och glömmer lätt bort allt som inte händer här på ön.

Och även om jag vissa dagar önskar att jag satt på en solig uteservering i stockholm, eller drack paraplydrinkar vid medelhavet, så vet jag att den tiden också kommer. Kanske inte den här sommaren men nästa. 













Kommentarer
m

Fan va underbart! du gör mig sååå glad! hörde av din mor att du blir kvar där även i höst! ja ska komma å hälsa på dig, oavsätt om du vill de eller inte ;)

Puss på dig finaste, NJUT av å vara sådär genuint lycklig de är du verkligen värld. Massa kärlek!

2011-07-25 @ 15:33:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0