Som en vandrande....?

Jag tror aldrig att jag varit så trött som jag varit idag. Just nu. Den här dagen har varit en ren plåga. Varje minut, varje sekund. Nyårsafton igår. Jag kan inte ens förklara hur galet det var. Först världens braklunch med en helt sjuk afterskí. Sen trerätters middag för 200 pers. Vid tolv slaget hade vi ca 400 gäster på hotellet. Galet. Jag jobbade 20 timmar i ett sträck. Halv sju imorse kom jag hem. Klockan elva började jag jobba igen. Tre timmars sömn. Nu kom jag precis hem efter en 17 timmars lång arbetsdag. Jag har jobbat 53 timmar på tre dagar.

Nu är jag så trött att jag inte kan somna.

Imorgon är jag ledig och då är det bransje nyttår.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0