Kaka och färgglada kläder

Jag är kass på att blogga. Kass på att höra av mig till alla hemma. Just nu kass på det mesta som händer utanför min lilla bubbla här uppe. Man glömmer liksom bort omvärlden lite. Jag känner mig lite som Johanna i underlandet.

Nu sitter jag i min nya färgglada Sweet tröja och känner mig som ett stort barn. Dricker Arvid-kaffe, äter kiwi och Daniels lyxiga tvättkakor. Lyssnar på bonus på kortet och No Diggity om och om igen.

Testade en ny bräda igår. Wiieee!! Sugen sugen sugen.

Nu ska jag upp och prata importante stuff med Daniel på Snuten.

Smaack.



Kommentarer
Anonym

ÄLSKAR TRÖJAN! Å saknar dig... :(



http://lillstrumpansuperstar.blogg.se/

2011-01-28 @ 02:16:09
Anonym

Desire såklart! :)

2011-02-01 @ 02:46:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0