Fina dagar

Jag har haft några fina dagar med jobb och mycket nöjen. I tisdags var jag ledig och hade en helt fantastisk dag med kära vänner som också lyckades vara lediga. Vi åkte i backen, hamnade på en spontan tisdags afterski där vi träffade goa göteborgare som bjöd med oss på partaj.

Det slutade med att vi både hann äta pizza på peppes och bowla på experten innan vi avslutade med biljard och dans på elgen. Man behöver såna dagar för att överleva de andra.

Idag har jag både hunnit jobba och åka i backen. Imorgon väntar långpanna på 15 timmars arbetspass. På måndag väntar en riktig utmaning då jag ska ansvara över att allt går fint när det kommer upp 175 bartenders som ska äta lunch och festa. Jag är lite nervös men det ska nog gå.

Sova kanske. ?



Kommentarer
m

ditt liv låter skoj :)

jag vill hälsa på

2011-01-10 @ 11:38:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0