Lyx och glada dagar

Det snöar i hemse och det behövs. Både för att det är alldeles för lite snö och för att Lars ska kunna åka puder och bli glad igen.

Jag däremot är redan ganska glad. Eller jag är glad. Var lite bitter i söndags och måndags när alla mina nära och kära fick gå ut och ha kul på bransjekväll och afterski men jag var tvungen att jobba... Men jag är glad nu. Igår hade jag en väldans fin dag. För första gången på länge jobbade jag endast ett lunchpass och var ledig på kvällen. Jag och Daniel, mest Daniel, eller bara Daniel lagade lyxmiddag med entrecote och mumsigt rödvin. Sen gled vi runt i våra sparkdräkter och bara göttade oss.

Idag är jag ledig och jag och Beccs ska åka kvällsåk när hon slutar jobba. Har jag sagt att jag har köpt en ny bräda??! Wiiiee! Det ska bli så spännande!

En ny bräda....

Yääs Alltsåååå!






Kommentarer
m

varför hör du aldrig av dig jobbnarkoman! De låter som du har en som tar väl hand om dig. :)

2011-02-16 @ 22:48:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0