Jobb och lite annat

Det är ganska mycket jobb på fröken Ljung nu. Jag hinner liksom inte med så mycket annat. Men det är sportlovsveckor så vad kan man förvänta sig.

Solen har börjat leta sig fram i dalen men det är fortfarande iskallt. 20 minus.

Men brädan är testad och det känns fint. Först kände jag mig som en nybörjare som aldrig stått på en bräda förut. Men rocker är ju lite annorlunda. Men det börjar kännas mer och mer bekvämt. Det tackar vi för.

Igår när klockan var alldeles för mycket och jag putsade glas tänkte jag på den fina kvällen som jag, Ola och Desirée hade på Grill i våras. Det var en sån bra kväll. Jag längtar tills vi ses igen och kan dricka bubbel i solen.



Kommentarer
O

det var kul, med kinderägg. träffade desire igår!

2011-02-23 @ 22:59:46
Sara

Fina ni två är!

2011-02-25 @ 14:13:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0