En sliten prick

Jag har träningsvärk i mina ben. Inte efter ett hårt träningspass utan efter fyra dagar och 52 timmars hårt jobb. 52 timmars gående. Hela dagarna. Igår fick jag sån kramp i min bak att jag knappt kunde stå.

Nu ligger jag utslagen och bakis på soffan och dricker apelsinjuice i min nya lila mössa som jag har fått av Daniel. Efter veckans jobb och ölen igår behövdes det inte mycket för att jag skulle bli sjukligt bakis idag. Egentligen hade jag laddat för åkning i backen och afterski idag men dom andra fick åka utan mig. Bara tanken på att resa på mig och dessutom dricka öl fick mig att börja må ännu sämre. Men nu när jag ligger här och mår lite bättre önskar jag att jag fick vara med mina favoriter och dansa på stavkroa.

Men min kropp behöver vila. Så det är egentligen bara bra.

Nu ska jag blunda lite.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0