214

Vart tog februari vägen? Sista februari imorgon. Dagarna och veckorna har bara flugit fram. Jag har lyckats jobba 214 timmar den här månaden. Skulle jag haft ett vanligt mån - fre jobb skulle det betyda att jag skulle ha jobbat lite drygt 50 timmar i veckan hela feb. Galet när man tänker på det såhär.

Igår hade vi 300 lunchgäster på snuten. Det var jag, Zandra och Jenny som jobbade. Det var galet. Smått kaosartat och massvis med barnfamiljer och barnmat. Vi unnade oss några öl på Bar(t) efter det. Idag har det varit minst lika galet. Lördag på snuten är inget annat.

Imorgon jobbar fröken Ljung lunch. Yääs.

Dags att sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Stringstrumpa

Strumpan som faktiskt finns

RSS 2.0